مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل

خواندن دعای عزیمت و عزائم مخصوص برای تسخیر موکل و احضار در دعا سایت

مهمترین مسئله در تسخیر موکل - یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل

مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل را برای شما عزیزان قرار دادیم . برای تسخیر موکل باید دعای عزیمت را خواندن . بدون خواندن دعای عزیمت نمی توان موکل را تسخیر کرد . در کل برای احضار و تسخیر موکل حتما باید از استاد راهنما کمک گرفت …

مهمترین مسئله در تسخیر موکل - یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل مهمترین مسئله در تسخیر موکل - یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل دعای عزیمت برای تسخیر موکل دعای احضار موکل خواندن عزائم مخصوص تسخیر موکل خواندن دعای عزیمت تسخیر موکل با خواندن دعای عزیمت تسخیر موکل آیات مخصوص تسخیر موکل
مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل

مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل,تسخیر موکل,آیات مخصوص تسخیر موکل,دعای عزیمت برای تسخیر موکل,خواندن دعای عزیمت,دعای احضار موکل,تسخیر موکل با خواندن دعای عزیمت,خواندن عزائم مخصوص تسخیر موکل

مهمترین مسئله در تسخیر موکل – یک نمونه از دعای عزیمت در احضار موکل

مهمترین چیزی را که باید به خاطر داشته باشیم این است که در تسخیر حتما و لزوما (و این لزوما مهم است) باید عزیمت خوانده شود.

بدون عزیمت اصلا تسخیری وجود نخواهد داشت.

اینکه چرا به آن عزیمت میگوئیم دلائل مختلفی دارد:

یکی اینکه در بیشتر مواقع ما آنرا با لفظ عزمت علیکم شروع میکنیم.

دیگر اینکه لفظ عزمت جنبه اجبار دارد.

ولی بطور کلی باید توجه داشته باشیم که در عزیمت میتوان الفاظ متفاوتی را به عنوان شروع عزیمت ذکر کرد( به عبارت دیگر میتوانیم بگوئیم عزمت علیکم، اقسمت علیکم یا اوجبت علیکم و از این قبیل). یک نمونه از عزیمتهای مهم در بخش احضارات را در ذیل توجه فرمائید:

أقسمت علیک یا (اسم جنها یا موکلین را ذکر میکنیم. این اسامی را با راهنمائی استاد عامل قبل از تسخیر باید استخراج کرده باشیم)

بسم الله الحی القیوم الرحمن الرحیم رب جبرائیل و میکائیل اه ٍ اه ٍ اه ٍ اه ٍ اهیا شراهیا اهیا هاهیا نماهیا أدونای ٍ أصباؤت ٍ ال ٍ شدای ٍ شلعجص ٍ شلیقوش ٍ ططکلیوش ٍ مهلوشخ ٍ بهمش ٍ همیوش ٍ یشهیث ٍ شناهش ٍ مرططکیوش ٍ نافهلم ٍ نافغلا ثاوث ما أعظم سلطان الله أحترق من عصی أسماء الله بالنار الموقده أصعقوا بهم الرجیف و الفزع الشدید و الروع العظیم و العذاب الألیم أجب بحق الله الکبیر (إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَهً وَاحِدَهً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ) أجب و أسمع و أطیع و أسرع بحق ما أقسمت به علیک (و انه قسم لو تعلمون عظیم) الوحا الوحا العجل العجل الساعه الساعه.

توجه: (لطفا از خواندن این عزیمت با صدای بلند جدا پرهیز فرمائید)

پس از گفتن جمله بحق الله الکبیر در عزیمت فوق، میبایستی که معزم یا تسخیر کننده، فعل یا چیزی را که میخواهد از آنها (موکلین از هر نوع) بطلبد.

سوای اینکه فقط حاضر شده اند یا ما را به اشتباه انداخته اند(تلبیس) یا اینکه اطاعت بکنند یا خیر ما باید آنچه میخواهیم و یا عملی را که از آنها انتظار انجامش را داریم از اینها طلب کنیم.

اما نکته ای که باید بسیار به آن توجه شود لحن و تلفظ کلمات است. مثلا کلمه آهٍ را توجه فرمائید. این کلمه را حتما حتما باید با تنوین بخوانیم. نمیتوانیم در تسخیر بگوئیم آه. زمانی که با تنوین میخوانیم خود نوعی حالت تقویت و تاثیردر عزیمت ایجاد میکند.

خوب، در زمانی که مشغول تسخیر هستیم و عزائم مختصه به آنرا خوانده ایم باید به آیات کریمه ای که معروف به آیات تسخیر هستند هم توجه داشته باشیم و آنها را بخوانیم . این کار باید همراه با سوزاندان بخورات انجام داد و در تسریع عمل تسخیر بسیار مفید و بی مانند است. این آیات کریمه، در واقع کمکی که در این زمینه میکنند، این است که زمانی که موکلین را مخاطب قرار میدهیم، تاب و تحمل مقاومت خود را از دست میدهند و خواهند آمد.

آیات زیر در تسخیرات بسیار حائز اهمیت است:

إِنّهُ مِن سُلَیْمَانَ وَإِنّهُ بِسْمِ اللّهِ الرّحْمَنِ الرّحِیمِ * أَلاّ تَعْلُواْ عَلَیّ وَأْتُونِی مُسْلِمِینَ [النمل:۳۰-۳۱]

وَجَعَلُواْ بَیْنَهُ وَبَیْنَ الْجِنّهِ نَسَباً وَلَقَدْ عَلِمَتِ الجِنّهُ إِنّهُمْ لَمُحْضَرُونَ[الصافات:۱۵۸]

أَلَمْ یَرَوْاْ کَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مّنَ الْقُرُونِ أَنّهُمْ إِلَیْهِمْ لاَ یَرْجِعُونَ * وَإِن کُلّ لّمّا جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ [یس :۳۱ –۳۲]

إِن کَانَتْ إِلاّ صَیْحَهً وَاحِدَهً فَإِذَا هُمْ جَمِیعٌ لّدَیْنَا مُحْضَرُونَ [یس:۵۳]

وَلِسُلَیْمَانَ الرّیحَ غُدُوّهَا شَهْرٌ وَرَوَاحُهَا شَهْرٌ وَأَسَلْنَا لَهُ عَیْنَ الْقِطْرِ وَمِنَ الْجِنّ مَن یَعْمَلُ بَیْنَ یَدَیْهِ بِإِذْنِ رَبّهِ وَمَن یَزِغْ مِنْهُمْ عَنْ أَمْرِنَا نُذِقْهُ مِنْ عَذَابِ السّعِیرِ[ سبأ: ۱۲]

وَیْلٌ لّکُلّ أَفّاکٍ أَثِیمٍ * یَسْمَعُ آیَاتِ اللّهِ تُتْلَىَ عَلَیْهِ ثُمّ یُصِرّ مُسْتَکْبِراً کَأَن لّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ [الجاثیه:۷-۸]

(انا اعتدنا للظالمین نارا احاط بهم سرادقها و ان یستغیثو یغاثو بماء کالمهل یشوى الوجوه) .

(فکانما خر من السماء فتخطفه الطیر او تهوى به الریح فی مکان سحیق ۳)

فَإِن لَّمْ یَسْتَجِیبُواْ لَکُمْ فَاعْلَمُواْ أَنَّمَا أُنزِلِ بِعِلْمِ اللّهِ وَأَن لاَّ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ فَهَلْ أَنتُم مُّسْلِمُونَ )

در زمان خواندن آیات مبارکه تسخیر حتما باید بخورات مناسب دعوت یا تسخیر با راهنمائی و البته اذن استاد عامل (که عامل همان تسخیر است و حکم ظاهری یا مهر طاعت از موکلین یا جنها دارد) تعجین و سوزانده شود که انشاء الله نتیجه مطلوب از تسخیر حاصل شود.

توجه داشته باشیم که عمل تسخیر(بطور کلی) ممکن است که فقط به احضار بیانجامد (بدون گرفتن خاتم طاعت از موکلین) یا برای تجدید عهد قبلی باشد (در صورتی که قبلا از موکلین حکم یا مهر گرفته باشیم) .

یا اینکه منجر به گرفتن خاتم طاعت گردد (در صورتی که برای اولین بار آن نوع تسخیر را به نحو اکمل و احسنت انجام دهیم) که این وجه اخیر بهترین و کاملترین شکل تسخیرات است.

که با نتایج مادی (حکم ظاهری یا مهر مادی و قابل استفاده ای که از موکلین گرفته میشود و به آن مهر طاعت گفته میشود) همراه است.

اینکه مهر طاعت چیست و شکل آن چگونه است جهت جلوگیری از اطاله کلام در مطلب آینده ذکر میگردد .

به شرط بقای عمر ادامه دارد انشاء الله تعالی.

 تقاضای حقرکمترین این است که هرگزبدون استاد کاری انجام ندهید که بیم جان است.

**************************************************

بازنشر : سایت دعاسایت (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.